Vilken hittils lyckad dag!

Fredagsmys typ? 
 
Dagen har varit helt kanon hittils! Förhoppningsvis håller den i sig
ända tills jag ska sova :) 
Jobbet flöt på alldeles perfekt! Mycket folk och satt i kassa 11 o 12. 
Så det var lagom hela tiden för att folk väljer de mer centrala kassorna. 
Och nu är det verkligen hög period för kräftskivor i mängder! 
haha...hur många paket av frysta och färska kräfter jag har sålt
har jag inte någon anning om :S haha... 
 
Efter jobbet så satt jag och tog en kaffe med Sebbe och några kollegor
och det var allmänt soft! Gillar verkligen sådana stunder när det inte är alltmänt 
rörigt uppe i lunchrummet som det kan vara på dagarna. 
Nä uppskattar mer de lugna och softa stunderna som kan uppstå! :) 
Pratade om allt möjligt verkligen...haha...
 
Nu ska jag allmänt ta de lugnt för imorn kväll blir det utång på Club 12 med lite kollegor
åter igen. Hoppas på en bra kväll då det är sista gången där uppe för 
denna sommar. 
 
Nu är det Doobidoo som gäller hemma hos mig :) 
 
Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0