Stress, Stress & Stress...

Underbara Lördag, Välkommen! :) 
 
Denna dag blir härligt stressig men slutet hoppas jag blir kanon ändå! 
Tog mig en sovmorgon till kl 10 fast jag borde ha gått och sovit vid ca 01 men vid halv 12 kanske så hörde Alexander av sig och de begav sig till honom och se hur han bodde. Otroligt enkelt och fin ställe :) Skulle lätt kunna bo på likande sätt! Sedan blev de att se en film som jag hette "Atlas Shrugged" Mycket intressant film även fast jag inte fick se slutet av del 1 där riktigt haha...
 
Trailer här nedanför! 
 
Som sagt mycket intressant film! :) 
Tyckte huvudrollen hade spelats perfekt av Nicole Kidman men hon som spelade
den nu gjorde den bra! 
 
Sedan ska jag nu börja försöka läsa en bok på Engelska...(det gick ju så bra med den 
förra boken jag försökte läsa typ en ungdomsbok på engelska) haha... 
 
 
Oj vilken stor bild det blev men jaja...ska försöka läsa igenom den! :) 
 
Nu snart ska jag käka någon slags frukost och sedan börja städa upp här 
hemma inför kvällens utgång m.m! 
Ser fram emot detta en hel del hoppas verkligen det blir bra! 
 
Over&Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Daniiiiel! Nu har jag läst om ditt alltför spännande liv! Vill gärna ha en liten... Privatskrivning om att jag är den bästa kollegan på flygis..?! Förvånad att det inte finns än. :'(

Svar: Haha...kan säkert skriva något om dig typ ^^
Daniel Bergvall

2012-08-25 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0