Presenter!

Lyckat!

Är ju för bra på det hela känner jag :) Det vart lyckat igår ändå fast min tanke var att hur kommer detta funka/tolkas? Men allt gick bra och det vart glada miner! :P

Dagen i helhet funkade väl dock lite tråkiga nyheter som man inte kan få ur huvudet som bara ligger där och drar ner resterande delen av humöret. Allt har ju varit bra i typ 2 veckor nästan bara det är ju bra :) Men alltid är det något nytt...hmm...

Idag är det stormöte efter jobbet! Sedan blir det en sväng med kollegorna och ta ett glas vin. Ska bli bra avslutning på dagen och ser fram emot det mycket!

Och kan berätta att än en gång råkade jag låsa in Doris på toaletten hemma igår när jag skulle sova. Och tur var väl att jag behövde besöka toan mitt i natten. Tyckte det även var konstigt att Bruno sov i sängen. Han gör aldrig det annars... :/

Nu sitter jag hemma hos Fredrik med han fina kisse :) Hon är så glad när man väl kommer hit och vill bara gosa och kela :) Helt underbart hur djuren fungerar!

Over&Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0