Fredag + Ledig Helg!

God Morgon! 
 
Känner mig rejält som en 8-17 jobbare nu denna vecka. Har i stort
sett bara jobbat morgonpass och det känns väldigt skönt att nu få vara ledig 
lördag + söndag :) 
Uppfattar glädjen av fredag när man idag slutar kl 18! 
Perfekt! Dock ska jag inte göra något speciellt riktigt det kommer imorgon när 
vi ska ut på sista Club 12 för sommaren, hoppas på en bra kväll! 
 
Uppskattar morgonen väldigt mycket då mitt huvud är helt tomt på tankar m.m 
Det är underbart skönt om man jämför med kvällen då allt snurrar som har skett
under dagen eller om man kommer på massor av grejer. 
 
Förvånasvärt lite bilder kommer läggas in eftersom jag inte fotar lika mycket som förut
grejer jag gör. Kanske lite tråkigt med bara text men helt enkelt får skriva mindre
men fler inlägg under en period. Måste ta med kameran mer egentligen om man nu ska få
någon erfarenhet av det hela och det vill jag ju :) 
 
Inser att jag måste gå till jobbet ännu en dag måste 
verkligen lämna in cykeln nu till verkstad eftersom det är ju punktering
och inte bara pyspunka... :/ Blää...
Gillar ju att cykla går så mycket fortare. 
 
Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0