Åter Måndag...

Från Grå till allmänt bra avslutning! :) 

Denna Måndag har varit otroligt tung början på kanske berodde på att jag somnade
om och höll på att försova mig. Man ska alltid gå upp när klockan ringer
oavsett om katterna hoppar upp och vill gosa o kela. Idag 
var Doris extrem gosig av sig typiskt nog...Även Bruno hoppade upp och 
ville vara med vilket är ovanligt. 
 
På jobbet efter att ha stressat till Fredrik och hans katt som jag passar
nu när han är ute i världen. Lagom skönt att gå som en Zombie 
och inte ens kaffe hjälpte för att bli pigg. Det var ju lagom kul... *Not* 
Men sedan kom det igång sakta men säkert och mot slutet av dagen 
de sista timmarna var det mesta av humöret på topp! 
Visst ska väl säga att en del bra kollegor höjde det rejält :) 
 
Har fastnat för Glee's Saturday Night Glee avsnittets
låtar. Helt klockrena vissa av låtarna. Lägger in favoriterna här nedanför 
så om ni känner för att lyssna gört! :) 
 
 
Och Night Fever
 
 
Och sista är  "If i can't have you"
 
 
Så grymt härliga låtar för tillfället! :) 
 
Helgen har varit helt perfekt! Det är nog därför denna måndag kändes allmänt grå... 
Vart utgång i lördags med ett härligt kollegagäng! 
Isabelle, Elin, Sebastian och Elin laddade upp hemma hos mig först. 
Allmänt prata och drack Champange iaf ett glas vardera. 
Sedan vart det Taxi upp till Club 12 med Denice o hennes vän. 
Röjde loss där uppe med Mikaela och Sofie som joinade. 
Kommer dock inte ihåg så mycket... :/ 
Gick hem relativt tidigt men det var inte den fetaste festen tydligen 
det har funnits bättre. Men som sagt det som var värt mycket den där kvällen var 
uppladdningen hemma hos mig :) Det lär vi göra om hoppas jag! 
 
Har på kvällskvisten haft två trevliga och uppmuntrande samtal med 
 kollegor som verkligen är trevliga! :) Känns bra att prata lite utanför och inte
bara på jobbet. Blir en annan stämning och så blir samtalen lite längre!
 Tack! :) 
 
Nu strax blir det att sova känns som det behövs, 
God Natt då! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0