Planera Planera och verklighet! :)

Mycket jobb på vägen!

Ska sova men kan inte somna denna kväll heller men det är inte för att
jag ligger och tänker tänker i mängder faktiskt.
De senaste två dagarna har jag fått en tanke som kommer troligtvis genomföras.
Har varit lite skeptiskt men det kanske funkar ändå beroende på
mycket tid och hur populärt det kommer att bli?
Tror det blir bra.

Måste bara planera och läsa på och utforska det hela så man inte
gör något helt galet. Visst lite får man väl chansa men
mer om det och mer info kommer komma inom en snar framtid!
Det första stadiet är typ en mindmap...fast det blir ju för
hand och inte på datorn. hehe...

Men samma som igår det känns spännande! :)
Men kommer att behöva hjälp!
Vill starta redan nu... men men som sagt berättar när mer
är klart!

Både Glee och Ringer var kanon avsnitt och Glee har höjt sig i kvalitet
bara på ett avsnitt. Nja...eller avsnittet höll hög kvalitet BRA! :)
Jag har annars jobbat och gick bra!
Hände inte så speciellt mycket på jobbet rätt lugnt.

Lyssnar nu på Katy Perry - The One That Got Away
mycket bra låt! :)

 

Nu måste jag försöka sova eller surfa lite

till kanske innan jag försöker sova! :)

 

Over&Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0