Nära Nu!

Rome Here I Come!


Nu borde jag verkligen sova för jag kommer inte få sova många timmar
inatt inte. Men jag är ju inte trött alls ännu detta verkar inte
allt för bra tyvärr. Men Bruno sover på han...sover på min packade
resväska undrar om han inte vill att jag ska åka? Hmm...
Men sorry Bruno jag måste åka, Elin kommer ta väl
hand om dig ^^
Har suttit och matat info om Rom nu men det mesta
kommer ju väl att släppa känns det som. Men har kollat hur man ska
ta sig från flygplats till centrala delarna och sedan vidare
till hotellet. Det som inte lät bra var att
resturangerna kan ha stängt Söndagar eller Måndagar
helt?! Ja...får väl hitta en mac Donalds eller nått
men det är ju inte direkt London eller New York jag är i så
språket kommer bli intressant? Hmm...
Men det kommer gå bra detta på något vis iaf ^^
Var på landet idag och här är Leo till er beskådning!
Snart 15-20 graders värme och sol iaf än
dag än så länge vad det såg ut som men det duger bra! :)
God Natt!
Over&Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Bruno får bara en skinkskiva om dagen... typ... Hahaha ^^

2011-11-22 @ 01:21:35
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0