Lediga Dagen! :)

Fik och Bio!

Ledig Onsdag My A**
haha... det känns så :P
Gårdagen bestod av att dra till jobbet fast man är ledig
och kuligt nog ansöka om ledighet (?)
inför resan. Eller om de inte ger ledig så finns det en chans
att jag måste tokstress från flygplatsen så länge planet landar
i tid dvs. OM det är försenat så blir det ännu mer katastrof haha...
Drog sedan till Sthlm för att träffa Maria hur längesedan träffade
man inte henne? Det var trevlig gick och åt på kulturhuset och satt
och pratade om vad som skett sedan sist vi sågs.
Sedan efter vi ätit så gick vi ner på nedevåningen där de har en
slags bokpresent affär om det kan kallas så.
Hur bra böcker och filmer fanns det inte där? Rekomenderas
starkt att ta en titt om man är i närheten verkligen :)
Blev sedan bestämt att vi skulle på Bio vid 7 tiden och se filmen
"In Time". Fick i en timme sitta på ett fik medans hon var på möte
på dagiset. Pratade med Elin om Jonas Gardells twitter inlägg. Han är för
rolig i sina inlägg hehe...
Efteråt gick jag till Bion och vi mötte även upp Evi och sedan blev det
filmtajm. Hur bra var inte filmen egentligen. Haha...
Jag som tycker om att se filmer där man ska ta vara på dagen som man
lever och inte skjuta upp saker m.m
Denna film gick ut på att att tid var den tidens valuta.
Fattiga levde ytterst få dagar medans rika hade onändligt många dagar och månader t.o.m
år. Justin Timberlake spelade en fattig person men som lyckades
ta sig in i den rika världen och träffa nästa huvudrollsinnehavare Amanda Seyfreid.
Så får man följa med på deras äventyr.
Grymt bra!
Det mest ironiska efter filmen var när man går hem från bio och tar
T-bana och kommer till Tekniska och ser att klockan är 21.09 och bussen går
kl 21.10 och nästa 21.40. Springer totalt till bussen och hinner med den! TACK! :)
Fatta vad tiden spelar roll om man nu kan säga så?!
Lägger in trailern och sedan en film jag verkligen ska se! :)
New Years Eve
Jätte många bra skådespelare i den sista filmen där så det tror
jag blir en riktig hit! :)
Då är det snart jobb som väntar så
vi önskar väl mig lycka till idag eller gör vi inte?! ;)
Over&Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där är inte ironi. Det är tur.

2011-11-10 @ 11:15:31
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag hänvisar till detta:

http://www.youtube.com/watch?v=nT1TVSTkAXg

2011-11-10 @ 11:16:22
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0