Fredag!

Mitt i natten och jag sover inte?!

Skulle ju sova för ett bra tag sedan men det blev 1 timmes
telesamtalt inte mig emot. Nu är jag inte ett dugg trött men
kommer väl säkert somna ganska snabbt. Ogillar att stänga och
sedan börja kl 10.00 dagen efter. Men men...kunde
varit värre och sedan är jag ledig på Söndag får
se vad som sker då?

Framtdisplaner...jag saknar de helt? Har inte tänkt
vad jag ska göra om ett halvår, år eller några år framåt?
Hmm..Snart resa men det är ju en Weekend så
har inte tänkt mycket längre fram.
Behövs det eller? Nja...får tänka mer på det hela
tills det är för sent hmm...

Dagen har ju flytit på bra och har haft kul på jobbet
som vanligt. Lite långtråkigt men det får man räkna med ibland.
Detta inlägg känns inte allt för kreativt som jag hade
hoppats på men men...

Imorgon när det är ljust ute ska kolla på American Horror Story
och även kanske Angels And Demons som jag tydligen har sett som
jag inte kommer ihåg mycket av alls :/

Till lite religionprat? Jag tror verkligen inte på någon Gud eller större makt
som styr och ställer. Det känns för overkligt med allt ont som sker i världen?
Ingen gud skulle väl göra så mot sitt folk? När man dör kommer man
inte till himmelen eller helvetet? Nej...jag tror man kanske återföds fast det är
man självklart inte medveten om. Eller så slutar man existera på denna planet/värld
och kanske uppstår på någon helt annan värld. Men det där med
att man blir förlåten eller blir fräst innan och då får komma in himmelen har
jag ytterst svårt att tro på. Vetenskapen tror jag på som har
byggt upp människan och hennes värld. Däremot tycker jag det är
intressant med folk som tror starkt på någon gud.

Rumors Has It/Someone Like You



American



Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0