Duktig Kille ^^

Check!

Är lite nöjd med mig själv en dag som denna,
har lyckats fixat allt jag skulle fixa när jag slutade jobba.
Satt i kassan idag och har hunnit planera lite saker jag skulle
fixa när jag slutat. Jag är inte allt för bra på ta tag i saker
jag måste göra eller behöver göra.
Så nu har jag lagat mat och insett att det inte är så knepigt
eller tråkigt. Jag är tom intresserad av mer matlagning hehe
så ska försöka lära mig lite nya maträtter. Ska ta mig
en titt på det vi har på jobbet som heter "Billiga Veckan" jag som
inte lägger allt för mycket pengar på mat kan ju verkligen
uppskatta detta ^^
Sedan har jag ställt mig i bostadskö i Sthlm för att i framtiden
kanske få en chans att förflytta mig närmare sthlm typ någon
förort eller så. Bara det är nära T-Bana är jag nöjd!
Får se hur länge de dröjer bara...
Jag skulle lätt vilja ha en liten 1 eller 1,5  det är
lagom för mig och Bruno.
Lyssande på ABC nyheterna och de berättade om en
kille som bor i en studentlägenhet på Södermalm som
betalade 3900 i hyra för en liten 1:a. Nu skulle det från
nyår bli en höjning på 30% och den nya hyran skulle ligga
ca 5000 kr. Shit..för en studentlägenhet en 1:a bara...
Alltså det är ju inte billigt om man pluggar och får chans
att jobba extra på helger. Hmm... illa känns det som...
Nä..nu blir det nog att äta ändå...är hungrig...Hungrig....
Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0