New York, I Love You

Längtar & Minnen!

Filmen jag såg har jag hört är vacker och bra men nu
när jag har sett den kan jag säga att den var okej.
Kanske inte jättesug på att se om den men kul att ha sett den
kanske man kan sammanfatta det hela?
New York längtar jag tillbaka till inte så konstigt egentligen när
man såg alla platser de var på i filmen. Många av ställena har man själv gått
på och sett hur det ser ut i verkligeheten.
Dock kanske jag inte skulle åka själv igen om jag åkte det känns ju lite tråkigt
även fast när jag var där förra gången var underbart ^^
Andra gången i New York och allt var bättre än man kan har
kunnat föreställa sig (dock inte hotellet).
Om jag skulle vinna bra mycket pengar skulle jag lätt
bjuda mina vänner till den staden. Det skulle nog vara det ultimata
och bara leva livet typ. Dvs shoppa, äta, fotografera skapa minnen
i den staden. Men som sagt om pengarna hade funnits i de mängder
som kanske hade behövts *suck*
Min tanke som slog mig när jag även kollade på filmen var att
jag lätt vill åka dit igen. Fast det är mer att jag känner mig konstigt
nog hemma där och skulle nog vilja bo där om nu "ödet" för en dit.
Skulle antingen kunna bo på norra Manhattan eller i stadsdelen Brooklyn och
jobba med vet jag inte riktigt.
Om det även var så skulle jag kunna pendla mellan två
vad jag kan tänka mig stora variationer av städer så pendla
säsongsvis mellan New York och Tokyo. Det är totalt skillnad som jag
sa mellan städerna men uppleva de så mycket det går.
Det är väl en av de högre önskningarna.
Hmm...
Detta är då drömmar i stora mått haha...
Nu blir det strax sova...
Vilken kanondag det har varit...lång men bra! :)
Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0