Sömn Yees!

Väntar på Regn dock!

Oj, nu är det Onsdag dagar går så sakta känns det som
men det är väl så när man börjar jobba. När man väl har
semester då rinner dagarna verkligen på *suck*
Det ska ju gå lika fort som när man har semester och idag kommmer
jag få jobba ett 15-18 pass de mest långsama pass
som brukar finnas. Det känns ju lovande verkligen.
Men sedan är det ju Torsdag snart och snart kommer helg och då jobbar
jag lite längre och förhoppningsvis roligare tider :)

Jag har ju gjort allt som behövs här hemma typ tvättat, städat,
rensat lite saker. Hmm... vad ska jag hitta på då?
Dock har jag börjat läsa sista boken i "Twilight" serien men
jag uppskattar kanske inte att sitta och läsa en hel
dag även om tiden går fort. Hmm...

Började även att kolla på "Shutter Island" men den var inte så
värst bra. Typiskt att jag började läsa boken istället
för att se filmen men men... nu ska jag inte vara allt för negativ :P

Som rubriken säger så fick jag sova inatt om än inte helt okej men
ändå mer än föregående nätter och kände mig ganska
pigg när jag vaknade. Hade ju bytt täcke till ett tunt täcke men
nu måste jag fundera hur jag ska vakna i ett svalt sovrum och inte varmt.
Hmm...

Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0