Rekomenderade Låtar

På Gott humör :)

Sitter här mitt i natten och ska strax sova efter att ha
faktiskt spelat och inrett ett snyggt hus på The Sims 3. Får se
hur länge jag orkar hålla på att spela detta då...
fick en liten spellängtan och testade och än så länge roligt :)

Jobbet idag då hände det tydligen en hel del bakom kulisserna som jag
inte har så mycket insyn i. Men lite får man iaf reda på och det är ju tur.
Snattare är ett folk försig eller hur man säger inte elakt menat
men jag hoppas det ligger något bakom ett snatteri och
att de personerna får hjälp. Vissa saker funderar man på hur de ens
kommer på att ta? Men orkar inte göra en djupare analys på snatteri såhär sent...

Dock har pratat om kläder hela kvällen och sedan blev det
prat om album och fotografier :)
Det är inte lätt mäta sig själv med måttband alla
mått som ska tas haha... Men ska se om det blir lite inhandling
av kläder kanske? Tack för hjälpen!

När jag är på sådan här bra humör som jag faktiskt är på
konstigt nog så har Mika fått spela ibakrunden dessa två låtar
som jag känner mig att de är sköna...

*One Foot Boy*

&

*Rain*

Over&Out


Kommentarer
Postat av: Emilie

Inne i en Mika period?

2010-02-10 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0